تخصص مهندسی عمران شرکت کیمیا تپش هویزه :

ازحرفه وتخصص...

•سازه ، سدها ، ساختمان ها ، سکوهای دریایی وخطوط لوله 

•حمل ونقل ، جاده ها ، راه آهن ، کانال ها و فرودگاه ها 

•محیط زیست ، شبکه های تامین آب ، سیستم های آبرسانی زیر زمینی و ساخت موانع سیل

•دریایی ، بنادر وسیستم های دریایی

•ژئوتکنیک ، استخراج از معادن ..عملیات خاکی  و ساخت  پایه ...

شرح مختصر ازمهندسی عمرانی ،ساخت وساز : از سبک سازی تا مقاوم سازی

   درهرجامعه ،مصالح مورد استفاده درساخت وساز به طور مستقیم تحت تأثیرشرایط اقلیمی و ویژگی های فرهنگی ، سنت و سلیقه آن جامعه قرار دارد. برای مثال در اروپا  وآسیای دور به دلیل وجود جنگل های انبوه ، مسکن عمدتا از چوب ساخته میشود در مقابل ،ایران که کشوری کویری است اکثرساختمان ها با گل ،سنگ وتیرهای چوبی ساخته شده اند که البته به مرور زمان جای خودرا به آجر ،فولاد، آهن وسیمان داده اند.گذشته از پیشرفت تکنولوژی که موجوب ابداع مصالح ساختمانی شده است برخی حوادثی نظیر حریق های بزرگ وزلزله در دنیا شده است .

معماران ومهندسان رابه سوی ابداع و به کارگیری مصالح مقاوم تر سوق داد.سیستم ساخت و ساز خشک (Drywallsystems ) که درحال حاضر ازتکنو لوژی های فراگیر صنعت ساخت وساز به تمام دنیا می رود.

معایب عدم استفاده از پارس کیمیا :

1" گرم کردن موتور 

2" جوش آوردن رادیاتور 

3" بدکار کردن موتور 

4" افزایش مصرف سوخت موتور

5" تخریب فیبر 

6" تخریب فنر واشر

7" سوختن واشر سرسیلندر

8" یاطاقان زدن 

9" سوراخ شدن واتر پمپ

10" سوراخ شدن پولک موتور

11" روغن سوزی 

12" بریدن میل لنگ موتور 

13" خوردگی کل فلزات  و...

شرح ماده رسوب زدایی انواع خودرو (سبک و سنگین) :

محلول رسوب زدایی طی تحقیقات طولانی مدت  و صرف هزینه های بسیار در مرکز رشد سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران اختراع و به تولید انبوه رسیده و به دلیل صرفه جویی در انرژی  و آب  به عنوان اختراع برگزیده سال در کشور معرفی و مورد تقدیر و تشویق های معنوی و مادی قرار گرفته است .

این ماده بسیار ارزشمند باقدرت و ماندگاری بالا رسوبات قبلی  سیستم را از بین برده  ومهم تر اینکه سیستم  را با کمک ایمن سازی (پارس کیمیا) به مدت طولانی  نسبت بر رسوب گذاری جدید ایمن می سازد.

داروی رسوب زدایی کیمیا غیر اسیدی  و غیر خورنده است  و در واقع استفاده از این محلول شستشوی دخل رادیاتور  واز بین بردن رسوبات و پوسیدگی داخل موتور و گرفتگی رادیاتور واز بین بردن سختی آب موجود در رادیاتور  وپاک سازی وبرگرداندن آن به حالت اولیه را در پی دارد.(درمان پارس کیمیا )

دستورالعمل استفاده ازماده ایمن ساز کیمیا:

الف:خودروهای صفر

1•• محلول حاوی ماده ایمن ساز کیمیا به میزان 1/4لیتر را هنگام سرد بودن موتور به آب رادیاتور یا قمقمه اضافه کنید.

2••برچسب (تذکرات لازم )نصب شود.

ب: خودروهای غیر صفر

درصورت احتمال زنگ آب وتمیز نبودن رادیات ،تخلیه وشستشو نموده ،سپس ماده ایمن ساز کیمیا را با 6 لیتر آب مقطر و2 لیتر ضدیخ(درنواحی خیلی سرد 3لیتر ضدیخ) مخلوط نموده ، به اندازه لازم در رادیاتور خودرو ریخته وهواگیری نمایید. 

پس از انجام این عملیات سیستم خنک کننده خودرو شما برای سالیان متمادی محافظت خواهدشد.

شرح ماده ایمن ساز (نگهدارنده) سیستم خنک کننده انواع خودرو (سبک و سنگین ) تأسیسات بویلر، تیلرونیروگاه (پارس کیمیا)

مافوق استاندارد جهانی  A.S.T.M.D1384

    از آنجا که دنیای امروزه دنیای صنعتی بوده وماشین آلات به قسمت های مختلف ماراه یافته اند وهزینه های مختلفی صرف راه اندازی وتعمیرات ماشین آلات می شود یکی از مهم ترین هزینه هایی که برای ماشین آلات مختلف از جمله ماشین های صنعتی وخودرو های شخصی ، صرف می شود  برای تعمیر قطعات  از بین رفته می باشد از جمله مهم ترین علل از بین رفتن قطعات  فلزی ، تماس آنها با آب می باشد که می توان آنها را ناشی از زنگ زدگی ، خوردگی و رسوب دانست .

محلول  معجزه گر کیمیابا ایجاد لایه مقاوم و دائمی  بر روی  فلزات  و معلق نمودن  واز بین بردن خاصیت چسبندگی رسوبات  و جلوگیری از زنگ زدگی  فلزات  وهمچنین  با قطع مدارات خوردگی  ونیز خوردگی از نوع کاپیتوسیون سبب تبادل حرارت صحیح  وطبیعی  در سیستم  را به دنبال  خواهد داشت .

این محلول معجزه گر کیمیا  راه حل ارائه شده توسط شرکت ما  برای این مشکل است .. محلول کیمیا فقط ساخته شده در ایران  و آمریکا  می باشد که محلول  ایران با فرمولاسیون  کاملا نوین  هفت (7)برابر نمونه خارجی  قوی تر است. 

گفتنی است که این محصول از لحاظ قدرت  و کیفیت هیچ مشابه  داخلی  وخارجی  ندارد لازم به ذکر است که نمونه ی خارجی همین محصول که در بازار های اروپا و آمریکا عرضه میشود ماندگاری  یکسال الی دو ساله دارند اما محصول ما طبق  تأیید آزمایشگاه ATDآلمان وطبق تجربه تا ده سال وبیشتر قدرت وماندگاری دارد که بایک بار فقط استفاده از آن سلامت مهم  رادیاتور ، سرسیلندر ، واتر پمپ ،واشر سرسیلندر و...خودروی شما برای سالیان متمادی حفظ وتامین میکند. 

••••••••

این محصول به نسبت یک لیتر در20 لیتر آب داخل رادیاتور به همراه ضدیخ به مقدار لازم مخلوط  ومورد استفاده قرار میگیرد. PHمحلول 7(خنثی)می باشد.

این محلول مخلوطی از نگهدارنده های مختلف بوده که به نسبت مناسبی ترکیب و فرموله گردیده وجهت محافظت از فلزات خانواده آهن ،برنج ، روی ، قلع ، مس وسرب می باشدواثری بر روی شلنگها و اورینگهای لاستیکی ندارد.

بااستفاده ازاین محصول ضمن ایجاد لایه محافظ ، میزان خوردگی را به حد صفر رسانده و به عمر و کارآیی موتور و قطعات آن افزوده میگردد.

این محلول درکلیه موتورهای سبک وسنگین وکلیه سیستم های خنک کننده قابل استفاده می باشد.

تذکر:

1-سعی شود کمتراز نسبت تعیین شده استفاده نگردد، بیشتر از آن مانعی ندارد.

2-این محلول بعلت غلظت بالا باید در جای گرم (بالای دمای 20درجه سانتی گراد) نگهداری شودودرصورت ایجاد کریستال آن را با آب گرم حل وبه رادیاتور اضافه نمایید.

3-نظر به اینکه این ماده قابلیت زنگ بری نیز دارد ، قبل از استفاده بست شیلنگهای آب را کاملا کنترل نماییدزیرا معمولا لوله های زیر شلنگ ها زنگ زدگی دارد وبایدتمیز شود.

4-جهت سر ریز حتما از آب ایمن شده بریزید.

احتیاط :

از تماس این ماده باچشم وپوست خوداری نموده  ودراین صورت با آب فراوان شستشو شود. این ماده خوراکی نیست ودور از دسترس اطفال قرار گیرد.